Számlázás, fizetés
2. Nem kaptam számlát, nem volt a csomagban.
3. Kifizettem, de mégsem kérem a terméket.
4. Nem sikerült a kártyás fizetésem, hogy fizethetek?
5. Számlát utólag módosíthatok(pl.számlázási név, cím)?
Többféle fizetési móddal rendezheti a vásárló a számla végösszegét. Lehetőség van utánvételes fizetésre, melynek választásakor egyszeri bruttó 300 Ft.-os kezelés költséget számolunk fel. Az utánvételes fizetési mód választásánál történhet készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel a számla végösszegének rendezése. Bankkártyás fizetéssel, mely díjmentes, de egyben kényelmes és biztonságos, az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.Előreutalással, aki ezt a fizetési módot választja, a visszaigazoló email.-ben megkapja az összes, utaláshoz tartozó információt. Személyes átvétel esetén az üzletünkben készpénzes vagy bankkártyás fizetési módra van lehetősége a vásárlónak.
2. Nem kaptam számlát, nem volt a csomagban.
A számlát minden esetben email.-ben küldjük meg ügyfeleink részére.
3. Kifizettem, de mégsem kérem a terméket.
Lehetősége van a vásárlónak a rendelését lemondania, töröltetnie. Amennyiben a rendelés végösszege előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel rendezve lett, de időközben a rendelését töröltette, a pénzügyi munkatársunk visszautalja az előre kifizetett számla végösszegét.
4. Nem sikerült a kártyás fizetésem, hogy fizethetek?
Amennyiben a számla végösszegét online bankkártyás fizetési móddal szerette volna a vásárló kiegyenlíteni, de valami hiba folytán a fizetés meghiúsult, lehetőség van előre utalásos vagy utánvétes fizetési mód választására is, csak módosíttatnia kell a rendelését az ügyfélszolgálati munkatársunkkal.
5. Számlát utólag módosíthatok(pl.számlázási név, cím)?
Igen, van rá lehetőség. Ilyen esetben a pénzügyes munkatársunkat keresse, a honlapon megadott elérhetőségen.
Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból
Kérem tekintse meg bal oldalon az új menürendszert.