Saját raktárunkban
Boldog Új Évet kívánunk minden kedves vásárlónknak.
Továbbra is állunk szolgálatára, minden visszatérő és leendő vásárlónknak. Próbáljuk az új évben is minél nagyobb árukészletről és a lehető legjobb áron kiszolgálni Önöket. A tervünk továbbra is az, hogy vásárlóinkat a lehető leggyorsabban, legpontosabban tudjuk kiszolgálni, mint ahogyan ezt az évek folyamán is tettük. Ügyfélszolgálatunk továbbra is legjobb tudása szerint próbál segíteni a hozzájuk érkező megkeresésekben,kérdésekben és az esetleges problémákat a lehető legrövidebb időn belül igyekeznek megoldani. A kínálatunk bővítésén is dolgozunk, hogy minél több termék legyen elérhető egy-egy szakember számára, ezzel is megkönnyítve a vásárlást,hogy egy helyről minden beszerezhető legyen egy adott munkához.
Áruházunkban új kategóriába gyűjtöttök össze azokat a termékeket, amelyek értékesítését befejezzük a jövőben. A kategórián belül vegyesen találhatóak, pl. zárbetétek, kitekintők, fúrószárak és további termékek, melyek kedvezményes áron vásárolhatóak meg. Mivel ezek már utolsó darabok, így annyi rendelhető belőlük, mint amennyi készleten van webshopunkban.
Értesítjük kedves vásárlóinkat, hogy ünnepi nyitvatartásunk az alábbiak szerint alakul.
A következő évben is várjuk, a már meglévő és új vásárlóinkat is egyaránt. Igyekszünk minél több kedvező akciókkal, megújuló árukészlettel, szakszerű tanácsokkal és gyors kiszolgálással vásárlóink rendelkezésére állni illetve segítséget nyújtani weboldalunk tartalmának fejlesztésével, illetve ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Számlázás, fizetés
2. Nem kaptam számlát, nem volt a csomagban.
3. Kifizettem, de mégsem kérem a terméket.
4. Nem sikerült a kártyás fizetésem, hogy fizethetek?
5. Számlát utólag módosíthatok(pl.számlázási név, cím)?
Többféle fizetési móddal rendezheti a vásárló a számla végösszegét. Lehetőség van utánvételes fizetésre, melynek választásakor egyszeri bruttó 300 Ft.-os kezelés költséget számolunk fel. Az utánvételes fizetési mód választásánál történhet készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel a számla végösszegének rendezése. Bankkártyás fizetéssel, mely díjmentes, de egyben kényelmes és biztonságos, az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.Előreutalással, aki ezt a fizetési módot választja, a visszaigazoló email.-ben megkapja az összes, utaláshoz tartozó információt. Személyes átvétel esetén az üzletünkben készpénzes vagy bankkártyás fizetési módra van lehetősége a vásárlónak.
2. Nem kaptam számlát, nem volt a csomagban.
A számlát minden esetben email.-ben küldjük meg ügyfeleink részére.
3. Kifizettem, de mégsem kérem a terméket.
Lehetősége van a vásárlónak a rendelését lemondania, töröltetnie. Amennyiben a rendelés végösszege előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel rendezve lett, de időközben a rendelését töröltette, a pénzügyi munkatársunk visszautalja az előre kifizetett számla végösszegét.
4. Nem sikerült a kártyás fizetésem, hogy fizethetek?
Amennyiben a számla végösszegét online bankkártyás fizetési móddal szerette volna a vásárló kiegyenlíteni, de valami hiba folytán a fizetés meghiúsult, lehetőség van előre utalásos vagy utánvétes fizetési mód választására is, csak módosíttatnia kell a rendelését az ügyfélszolgálati munkatársunkkal.
5. Számlát utólag módosíthatok(pl.számlázási név, cím)?
Igen, van rá lehetőség. Ilyen esetben a pénzügyes munkatársunkat keresse, a honlapon megadott elérhetőségen.
Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból
Saját raktárunkban
Saját raktárunkban