Szállítás
2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
3. Helyileg hol találom Önöket?
4. Hogyan tudok rendelést leadni?
5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?
7. Mikor kapom meg a rendelést?
8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket?
9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.
11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?
13. Mit jelent a raktáron, bizonytalan, raktár hiányos felirat?
1. Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?
Van lehetősége a vásárlónak rendeléseinek összevonására, minden esetben az ügyfélszolgálati munkatársunknak kell jeleznie ilyenfajta igényét.
2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja a csomagot a megadott címre. SMS előértesítés formájában megküldi a GLS a szállítás várható időintervallumát 3 órára szűkítve, valamint a futár telefonszámát. A kiszállítás további részleteiről egyeztethet a futárral közvetlenül, vagy a GLS 0629/886-700, vagy a 0620/8900-660-as telefonszámán.
3. Helyileg hol találom Önöket?
Az üzletünk 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatt, az egykori autószalon helyén található. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva
4. Hogyan tudok rendelést leadni?
A rendelés nem kötött regisztrációhoz, de lehetőség van rá amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztrációt megteheti a regisztráció menüpontra kattintást követően. A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?
Igen, lehetséges. A vásárló, a rendelés leadása után email-ben kap egy csomag nyomonkövetési linket, azon keresztül meg tudja magának módosítani, egészen a csomagolási pontig. Amennyiben azontúl szeretne módosítani az ügyfélszolgálatos kollégákat keresse. Ha már szállításra került a csomag, akkor a GLS rendszerében van lehetőség a módosításra.
A rendelés leadása után a vásárló kap egy csomag nyomonkövetési linket. Ezen a linken keresztül figyelemmel tudja kísérni , hogy hol tart a rendelése. Amennyiben a csomag már kiszállításra a futárszolgálathoz kerül, a tőlük kapott linken keresztül tudja figyelemmel kísérni a csomagja utját.
7. Mikor kapom meg a rendelést?
Ha a termék mellett 1-2 munkanap szállítás látható ebben az esetben az adott termék megtalálható készletünk, aktuális leterheltségtők függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a termék mellett 3-5 napos szállítási idő látható, a termék beszerzése folyamatban van, beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.
8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket?
A csere szándékát az ügyfélszolgálatos kollégának jelzi, majd a terméket személyesen vagy postai úton egy levél kíséretében visszajuttatja részünkre. A levélben leírja miért és mire cseréljük a terméket.
9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.
Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, a megismételt szállítással kapcsolatban. Amennyiben utánvétes rendelést választott, de nem vette át, akkor semmisnek vesszük a rendelést.
Ha a termék mellett 1-2 munkanap szállítás látható ebben az esetben az adott termék megtalálható készletünk, aktuális leterheltségtők függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a termék mellett 3-5 napos szállítási idő látható, a termék beszerzése folyamatban van, beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.
11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?
Amennyiben a csomagot sérülten szállítja ki a futár, van hozzá kárjegyzőkönyv a csomag átvételét elutasíthatja a rendelő. Vagy kárjegyzőkönyv kíséretében átveheti a csomagot, de átvétel után bizonyosodik meg, hogy termék is sérült nem csak a csomagolás, akkor minden esetben először az ügyfélszolgálatos kollégával vegye fel a kapcsolatot a rendelő. Amennyiben a csomagolás sérült és nincs kárjegyzőkönyv, minden esetben el kell utasítani az átvételét, vagy el kell kérni a jegyzőkönyvet és keresni az ügyfélszolgálatos kollégát.
13. Mit jelent a raktáron, bizonytalan, raktár hiányos felirat?
A raktáron felirat: minden esetben megtalálható áruházunkban az adott termék és a kiszolgálása zökkenőmentesen zajlik.
A bizonytalan felirat: Az adott termék beszerzés alatt áll, de a beszállító késedelmes szállítja be hozzánk.
Raktár hiányos: A termék beszerzése a gyártói, beszállítói hiba, késés miatt áll.
Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból
Kérem tekintse meg bal oldalon az új menürendszert.