Saját raktárunkban
Boldog Új Évet kívánunk minden kedves vásárlónknak.
Továbbra is állunk szolgálatára, minden visszatérő és leendő vásárlónknak. Próbáljuk az új évben is minél nagyobb árukészletről és a lehető legjobb áron kiszolgálni Önöket. A tervünk továbbra is az, hogy vásárlóinkat a lehető leggyorsabban, legpontosabban tudjuk kiszolgálni, mint ahogyan ezt az évek folyamán is tettük. Ügyfélszolgálatunk továbbra is legjobb tudása szerint próbál segíteni a hozzájuk érkező megkeresésekben,kérdésekben és az esetleges problémákat a lehető legrövidebb időn belül igyekeznek megoldani. A kínálatunk bővítésén is dolgozunk, hogy minél több termék legyen elérhető egy-egy szakember számára, ezzel is megkönnyítve a vásárlást,hogy egy helyről minden beszerezhető legyen egy adott munkához.
Áruházunkban új kategóriába gyűjtöttök össze azokat a termékeket, amelyek értékesítését befejezzük a jövőben. A kategórián belül vegyesen találhatóak, pl. zárbetétek, kitekintők, fúrószárak és további termékek, melyek kedvezményes áron vásárolhatóak meg. Mivel ezek már utolsó darabok, így annyi rendelhető belőlük, mint amennyi készleten van webshopunkban.
Értesítjük kedves vásárlóinkat, hogy ünnepi nyitvatartásunk az alábbiak szerint alakul.
A következő évben is várjuk, a már meglévő és új vásárlóinkat is egyaránt. Igyekszünk minél több kedvező akciókkal, megújuló árukészlettel, szakszerű tanácsokkal és gyors kiszolgálással vásárlóink rendelkezésére állni illetve segítséget nyújtani weboldalunk tartalmának fejlesztésével, illetve ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Szállítás
2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
3. Helyileg hol találom Önöket?
4. Hogyan tudok rendelést leadni?
5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?
7. Mikor kapom meg a rendelést?
8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket?
9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.
11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?
13. Mit jelent a raktáron, bizonytalan, raktár hiányos felirat?
1. Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?
Van lehetősége a vásárlónak rendeléseinek összevonására, minden esetben az ügyfélszolgálati munkatársunknak kell jeleznie ilyenfajta igényét.
2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja a csomagot a megadott címre. SMS előértesítés formájában megküldi a GLS a szállítás várható időintervallumát 3 órára szűkítve, valamint a futár telefonszámát. A kiszállítás további részleteiről egyeztethet a futárral közvetlenül, vagy a GLS 0629/886-700, vagy a 0620/8900-660-as telefonszámán.
3. Helyileg hol találom Önöket?
Az üzletünk 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatt, az egykori autószalon helyén található. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva
4. Hogyan tudok rendelést leadni?
A rendelés nem kötött regisztrációhoz, de lehetőség van rá amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztrációt megteheti a regisztráció menüpontra kattintást követően. A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?
Igen, lehetséges. A vásárló, a rendelés leadása után email-ben kap egy csomag nyomonkövetési linket, azon keresztül meg tudja magának módosítani, egészen a csomagolási pontig. Amennyiben azontúl szeretne módosítani az ügyfélszolgálatos kollégákat keresse. Ha már szállításra került a csomag, akkor a GLS rendszerében van lehetőség a módosításra.
A rendelés leadása után a vásárló kap egy csomag nyomonkövetési linket. Ezen a linken keresztül figyelemmel tudja kísérni , hogy hol tart a rendelése. Amennyiben a csomag már kiszállításra a futárszolgálathoz kerül, a tőlük kapott linken keresztül tudja figyelemmel kísérni a csomagja utját.
7. Mikor kapom meg a rendelést?
Ha a termék mellett 1-2 munkanap szállítás látható ebben az esetben az adott termék megtalálható készletünk, aktuális leterheltségtők függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a termék mellett 3-5 napos szállítási idő látható, a termék beszerzése folyamatban van, beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.
8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket?
A csere szándékát az ügyfélszolgálatos kollégának jelzi, majd a terméket személyesen vagy postai úton egy levél kíséretében visszajuttatja részünkre. A levélben leírja miért és mire cseréljük a terméket.
9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.
Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, a megismételt szállítással kapcsolatban. Amennyiben utánvétes rendelést választott, de nem vette át, akkor semmisnek vesszük a rendelést.
Ha a termék mellett 1-2 munkanap szállítás látható ebben az esetben az adott termék megtalálható készletünk, aktuális leterheltségtők függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a termék mellett 3-5 napos szállítási idő látható, a termék beszerzése folyamatban van, beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.
11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?
Amennyiben a csomagot sérülten szállítja ki a futár, van hozzá kárjegyzőkönyv a csomag átvételét elutasíthatja a rendelő. Vagy kárjegyzőkönyv kíséretében átveheti a csomagot, de átvétel után bizonyosodik meg, hogy termék is sérült nem csak a csomagolás, akkor minden esetben először az ügyfélszolgálatos kollégával vegye fel a kapcsolatot a rendelő. Amennyiben a csomagolás sérült és nincs kárjegyzőkönyv, minden esetben el kell utasítani az átvételét, vagy el kell kérni a jegyzőkönyvet és keresni az ügyfélszolgálatos kollégát.
13. Mit jelent a raktáron, bizonytalan, raktár hiányos felirat?
A raktáron felirat: minden esetben megtalálható áruházunkban az adott termék és a kiszolgálása zökkenőmentesen zajlik.
A bizonytalan felirat: Az adott termék beszerzés alatt áll, de a beszállító késedelmes szállítja be hozzánk.
Raktár hiányos: A termék beszerzése a gyártói, beszállítói hiba, késés miatt áll.
Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból
Saját raktárunkban
Saját raktárunkban