Zárbetét Webáruház

Ügyfélszolgálat   
  Munkanapon 08-16-ig    +3620 255 26 46

Kategóriák
Zárbetét Webáruház

Ügyfélszolgálat   
  Munkanapon 08-16-ig    +3620 255 26 46

  • Kategóriák
    • Kedvezmények
    • Kéziszerszám
    • Szerszámtárolás
    • Gép és tartozék
    • Csavar, kötőelem
    • Munkavédelem
    • Munkaruházat
    • Világítástechnika
    • Purhab, szilikon, stb.
    • Kések
    • Ajtó alkatrész
    • Ablak alkatrész
    • Kapu alkatrész
    • Egyéb termékek
  • Információk & Szállítás
  • Online ügyintézés
  • Nagykereskedelem
  • Blog
  • Zárbetét videók
  1. Gyakran ismételt kérdések
  1. Gyakran ismételt kérdések
  2. Szállítás

Szállítás

 

      1. Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?

      2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

      3. Helyileg hol találom Önöket?

      4. Hogyan tudok rendelést leadni?

      5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?

      6. Hol jár a csomagom?

      7. Mikor kapom meg a rendelést?

      8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket? 

      9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.

     10. Mennyi a szállítási idő?

     11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?

     12. Mennyi a szállítási ktg?

     13. Mit jelent a raktáron, bizonytalan, raktár hiányos felirat?


1. Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?

Van lehetősége a vásárlónak rendeléseinek összevonására, minden esetben az ügyfélszolgálati munkatársunknak kell jeleznie ilyenfajta igényét.

Vissza a lap tetejére


2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja a csomagot a megadott címre. SMS előértesítés formájában megküldi a GLS a szállítás várható időintervallumát 3 órára szűkítve, valamint a futár telefonszámát. A kiszállítás további részleteiről egyeztethet a futárral közvetlenül, vagy a GLS 0629/886-700, vagy a 0620/8900-660-as telefonszámán.

Vissza a lap tetejére

 


 

3. Helyileg hol találom Önöket?

Az üzletünk 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatt, az egykori autószalon helyén található. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva

Vissza a lap tetejére


4. Hogyan tudok rendelést leadni?

A rendelés nem kötött regisztrációhoz, de lehetőség van rá amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztrációt megteheti a regisztráció menüpontra kattintást követően. A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.

Vissza a lap tetejére


5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?

Igen, lehetséges. A vásárló, a rendelés leadása után email-ben kap egy csomag nyomonkövetési linket, azon keresztül meg tudja magának módosítani, egészen a csomagolási pontig. Amennyiben azontúl szeretne módosítani az ügyfélszolgálatos kollégákat keresse. Ha már szállításra került a csomag, akkor a GLS rendszerében van lehetőség a módosításra.

Vissza a lap tetejére


6. Hol jár a csomagom?

A rendelés leadása után a vásárló kap egy csomag nyomonkövetési linket. Ezen a linken keresztül figyelemmel tudja kísérni , hogy hol tart a rendelése. Amennyiben a csomag már kiszállításra a futárszolgálathoz kerül, a tőlük kapott linken keresztül tudja figyelemmel kísérni a csomagja utját.

Vissza a lap tetejére


7. Mikor kapom meg a rendelést?

Ha a termék mellett 1-2 munkanap szállítás látható ebben az esetben az adott termék megtalálható készletünk, aktuális leterheltségtők függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a termék mellett 3-5 napos szállítási idő látható, a termék beszerzése folyamatban van, beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.

 Vissza a lap tetejére


8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket? 

A csere szándékát az ügyfélszolgálatos kollégának jelzi, majd a terméket  személyesen vagy postai úton egy levél kíséretében visszajuttatja részünkre. A levélben leírja miért és mire cseréljük a terméket.

 Vissza a lap tetejére


9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.

Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, a megismételt szállítással kapcsolatban. Amennyiben utánvétes rendelést választott, de nem vette át, akkor semmisnek vesszük a rendelést.

 Vissza a lap tetejére


10. Mennyi a szállítási idő?

Ha a termék mellett 1-2 munkanap szállítás látható ebben az esetben az adott termék megtalálható készletünk, aktuális leterheltségtők függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a termék mellett 3-5 napos szállítási idő látható, a termék beszerzése folyamatban van, beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.

Vissza a lap tetejére


11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?

Amennyiben a csomagot sérülten szállítja ki a futár, van hozzá kárjegyzőkönyv a csomag átvételét elutasíthatja a rendelő. Vagy kárjegyzőkönyv kíséretében átveheti a csomagot, de átvétel után bizonyosodik meg, hogy termék is sérült nem csak a csomagolás, akkor minden esetben először az ügyfélszolgálatos kollégával vegye fel a kapcsolatot a rendelő. Amennyiben a csomagolás sérült és nincs kárjegyzőkönyv, minden esetben el kell utasítani az átvételét, vagy el kell kérni a jegyzőkönyvet és keresni az ügyfélszolgálatos kollégát.

 Vissza a lap tetejére


12. Mennyi a szállítási ktg?

Vissza a lap tetejére 


13. Mit jelent a raktáron, bizonytalan, raktár hiányos felirat?

A raktáron felirat: minden esetben megtalálható áruházunkban az adott termék és a kiszolgálása zökkenőmentesen zajlik.

A bizonytalan felirat: Az adott termék beszerzés alatt áll, de a beszállító késedelmes szállítja be hozzánk.

Raktár hiányos: A termék beszerzése a gyártói, beszállítói hiba, késés miatt áll.

Vissza a lap tetejére


 

Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból

A kategória termékei áthelyezésre kerültek!
Kérem tekintse meg bal oldalon az új menürendszert.
Keresés típusa
Miben keressen
Ft
Ft
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Webzár KFT.
  • 4400 Nyíregyháza, Simai út 9.
  • +3620/255-2646
  • info@1kulcs.hu
  • facebook

  • twitter

  • pinterest

  • instagram

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Kedvezmények
  • Kéziszerszám
  • Szerszámtárolás
  • Gép és tartozék
  • Csavar, kötőelem
  • Munkavédelem
  • Munkaruházat
  • Világítástechnika
  • Purhab, szilikon, stb.
  • Kések
  • Ajtó alkatrész
  • Ablak alkatrész
  • Kapu alkatrész
  • Egyéb termékek
  • Információk & Szállítás
  • Online ügyintézés
  • Nagykereskedelem
  • Blog
  • Zárbetét videók
Belépés
Regisztráció
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.