Elnézését kérjük, hogy kiszállítás közben megsérült a csomagja, vagy hiányosan kapta kézhez.
Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük felé az igényt. Ezért kérjük, hogy átvételt követően tételesen ellenőrizze le csomagja épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a fentiek miatt 3 napon belül tudunk csak elfogadni.
Kérünk, minden esetben őrizze meg a sérült terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a csere darabot biztosítani Önnek.
A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a kárjegyzőkönyv, a sérült csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra.
Bejelentésének feldolgozása után kollégánk keresni fogja a megadott elérhetőségek egyikén.