Rendelés
1. Hogyan tudok rendelést leadni?
2. Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
3. Garanciát hogyan érvényesíthetem?
4. Honnan tudom, hogy a rendelésem leadásra került?
5. Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?
6. Panaszommal hová fordulhatok?
7. Ki élhet az elállás lehetőségével?
8. Személyesen tudok -e csomagot átvenni?
9. Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?
10. Hibás vagy nem a rendelt terméket kaptam…
11. Hogyan törölhetem, mondhatom le a rendelésem?
12. Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?
13. Külföldről tudok rendelni?
1. Hogyan tudok rendelést leadni?
A rendelés nem kötött regisztrációhoz, de lehetőség van rá amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztrációt megteheti a regisztráció menüpontra kattintást követően. A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
2. Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
Minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat email-ben vagy telefonon.
3. Garanciát hogyan érvényesíthetem?
A forgalmazott termékekre minimálisan 1 év garanciát vállalunk, kivéve, ha termék leírásában jeleztük, hogy az adott termékre ettől hosszabb a vállalt garancia időtartama. A vásárlás időpontját az általunk kiállított számla igazolja, melyet minden esetben email-ben küldönk el a vásárlóink részére. Garanciálisnak vélt meghibásodás esetén jelezze azt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy felvehessük a kapcsolatot Önnel. Telefonon történő egyeztetést követően futárt küldünk a meghibásodott termékért mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk. A termék futártól történő átvételéről, a kibontásáról, a kipróbálásáról, szükség esetén a szétszedéséről digitális videofelvétel készül a későbbi esetleges vitás kérdések tisztázása végett. A cserélt vagy javított termék visszaszállításáról cégünk gondoskodik. Hibás teljesítés, vagy garanciális hiba esetén a termék el-, és visszaszállításának költségét cégünk vállalja. Abban az esetben, ha a bejelentett hiba nem garanciális jellegű vagy a Vásárlónak felróhatóan keletkezett, az el-, és visszaszállításának mindennemű költségét a vásárlót terheli..
4. Honnan tudom, hogy a rendelésem leadásra került?
A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
5. Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?
A forgalmazott termékek többsége saját, fennmaradó része pedig partnereink raktárában állandóan elérhető. Amennyiben rendelésének minden eleme saját raktárunkban rendelkezésre áll, akkor a termékek 2 munkanapon belül megérkeznek Önhöz. Ha a rendelésének, akár egyetlen eleme is a partnerünk raktárában érhető csak el, akkor a szállítás némileg hosszabb időt vesz igénybe. A kiküldött visszaigazoló e-mail minden esetben tartalmazza a kiszállítás várható időpontját.
6. Panaszommal hová fordulhatok?
https://1kulcs.hu/shop_help.php
7. Ki élhet az elállás lehetőségével?
https://1kulcs.hu/shop_help.php
8. Személyesen tudok -e csomagot átvenni?
A megrendelt termékeket személyesen átveheti a 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatti üzletünkben, az egykori autószalon helyén. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva
9. Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?
Amennyiben a leadott rendelése kapcsán bármilyen hiba lépett fel, (elírás, hibás mennyiség, nem megfelelő termék, stb.) kérjük azt elérhetőségünk bármelyikén jelezze felénk, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt.
10. Hibás vagy nem a rendelt terméket kaptam…
Minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt. Egyeztetést követően futárt küldünk a meghibásodott vagy tévesen küldött termékért, mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk.
11. Hogyan törölhetem, mondhatom le a rendelésem?
Amennyiben töröltetni szeretné a leadott rendelését a vásárló, kettő módon tudja megtenni, email-ben vagy telefonon.
12. Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?
Amennyiben a leadott rendelésben több darab szerepel, mint a készletünk, kettő lehetőség állhat fent. A készleten lévő darabokat elküldjön a rendelőnek és a többi darab, függőben marad, egészen addig, amíg be nem érkezik hozzánk. Vagy az egész rendelés akkor kerül kiküldésre, mikor minden darab beérkezik hozzánk. Minden esetben a vásárló feladata eldönteni, hogyan szeretné megkapni a megrendelt termékeket.
13. Külföldről tudok rendelni?
Magánszemélyként nem lehet rendelést leadni.
Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból
Kérem tekintse meg bal oldalon az új menürendszert.