Saját raktárunkban
Boldog Új Évet kívánunk minden kedves vásárlónknak.
Továbbra is állunk szolgálatára, minden visszatérő és leendő vásárlónknak. Próbáljuk az új évben is minél nagyobb árukészletről és a lehető legjobb áron kiszolgálni Önöket. A tervünk továbbra is az, hogy vásárlóinkat a lehető leggyorsabban, legpontosabban tudjuk kiszolgálni, mint ahogyan ezt az évek folyamán is tettük. Ügyfélszolgálatunk továbbra is legjobb tudása szerint próbál segíteni a hozzájuk érkező megkeresésekben,kérdésekben és az esetleges problémákat a lehető legrövidebb időn belül igyekeznek megoldani. A kínálatunk bővítésén is dolgozunk, hogy minél több termék legyen elérhető egy-egy szakember számára, ezzel is megkönnyítve a vásárlást,hogy egy helyről minden beszerezhető legyen egy adott munkához.
Áruházunkban új kategóriába gyűjtöttök össze azokat a termékeket, amelyek értékesítését befejezzük a jövőben. A kategórián belül vegyesen találhatóak, pl. zárbetétek, kitekintők, fúrószárak és további termékek, melyek kedvezményes áron vásárolhatóak meg. Mivel ezek már utolsó darabok, így annyi rendelhető belőlük, mint amennyi készleten van webshopunkban.
Értesítjük kedves vásárlóinkat, hogy ünnepi nyitvatartásunk az alábbiak szerint alakul.
A következő évben is várjuk, a már meglévő és új vásárlóinkat is egyaránt. Igyekszünk minél több kedvező akciókkal, megújuló árukészlettel, szakszerű tanácsokkal és gyors kiszolgálással vásárlóink rendelkezésére állni illetve segítséget nyújtani weboldalunk tartalmának fejlesztésével, illetve ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Rendelés
1. Hogyan tudok rendelést leadni?
2. Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
3. Garanciát hogyan érvényesíthetem?
4. Honnan tudom, hogy a rendelésem leadásra került?
5. Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?
6. Panaszommal hová fordulhatok?
7. Ki élhet az elállás lehetőségével?
8. Személyesen tudok -e csomagot átvenni?
9. Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?
10. Hibás vagy nem a rendelt terméket kaptam…
11. Hogyan törölhetem, mondhatom le a rendelésem?
12. Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?
13. Külföldről tudok rendelni?
1. Hogyan tudok rendelést leadni?
A rendelés nem kötött regisztrációhoz, de lehetőség van rá amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztrációt megteheti a regisztráció menüpontra kattintást követően. A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
2. Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
Minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat email-ben vagy telefonon.
3. Garanciát hogyan érvényesíthetem?
A forgalmazott termékekre minimálisan 1 év garanciát vállalunk, kivéve, ha termék leírásában jeleztük, hogy az adott termékre ettől hosszabb a vállalt garancia időtartama. A vásárlás időpontját az általunk kiállított számla igazolja, melyet minden esetben email-ben küldönk el a vásárlóink részére. Garanciálisnak vélt meghibásodás esetén jelezze azt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy felvehessük a kapcsolatot Önnel. Telefonon történő egyeztetést követően futárt küldünk a meghibásodott termékért mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk. A termék futártól történő átvételéről, a kibontásáról, a kipróbálásáról, szükség esetén a szétszedéséről digitális videofelvétel készül a későbbi esetleges vitás kérdések tisztázása végett. A cserélt vagy javított termék visszaszállításáról cégünk gondoskodik. Hibás teljesítés, vagy garanciális hiba esetén a termék el-, és visszaszállításának költségét cégünk vállalja. Abban az esetben, ha a bejelentett hiba nem garanciális jellegű vagy a Vásárlónak felróhatóan keletkezett, az el-, és visszaszállításának mindennemű költségét a vásárlót terheli..
4. Honnan tudom, hogy a rendelésem leadásra került?
A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
5. Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?
A forgalmazott termékek többsége saját, fennmaradó része pedig partnereink raktárában állandóan elérhető. Amennyiben rendelésének minden eleme saját raktárunkban rendelkezésre áll, akkor a termékek 2 munkanapon belül megérkeznek Önhöz. Ha a rendelésének, akár egyetlen eleme is a partnerünk raktárában érhető csak el, akkor a szállítás némileg hosszabb időt vesz igénybe. A kiküldött visszaigazoló e-mail minden esetben tartalmazza a kiszállítás várható időpontját.
6. Panaszommal hová fordulhatok?
https://1kulcs.hu/shop_help.php
7. Ki élhet az elállás lehetőségével?
https://1kulcs.hu/shop_help.php
8. Személyesen tudok -e csomagot átvenni?
A megrendelt termékeket személyesen átveheti a 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatti üzletünkben, az egykori autószalon helyén. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva
9. Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?
Amennyiben a leadott rendelése kapcsán bármilyen hiba lépett fel, (elírás, hibás mennyiség, nem megfelelő termék, stb.) kérjük azt elérhetőségünk bármelyikén jelezze felénk, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt.
10. Hibás vagy nem a rendelt terméket kaptam…
Minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt. Egyeztetést követően futárt küldünk a meghibásodott vagy tévesen küldött termékért, mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk.
11. Hogyan törölhetem, mondhatom le a rendelésem?
Amennyiben töröltetni szeretné a leadott rendelését a vásárló, kettő módon tudja megtenni, email-ben vagy telefonon.
12. Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?
Amennyiben a leadott rendelésben több darab szerepel, mint a készletünk, kettő lehetőség állhat fent. A készleten lévő darabokat elküldjön a rendelőnek és a többi darab, függőben marad, egészen addig, amíg be nem érkezik hozzánk. Vagy az egész rendelés akkor kerül kiküldésre, mikor minden darab beérkezik hozzánk. Minden esetben a vásárló feladata eldönteni, hogyan szeretné megkapni a megrendelt termékeket.
13. Külföldről tudok rendelni?
Magánszemélyként nem lehet rendelést leadni.
Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból
Saját raktárunkban