Szerszám és zár webáruház

Ügyfélszolgálat   
  Munkanapon 08-15:30-ig    +3620 255 26 46

Kategóriák
Szerszám és zár webáruház

Ügyfélszolgálat   
  Munkanapon 08-15:30-ig    +3620 255 26 46

  • Kategóriák
    • Kedvezmények
    • Kéziszerszám
    • Gép és tartozék
    • Szerszámtárolás
    • Műhelyberendezés
    • Munkavédelem
    • Munkaruházat
    • Csavar, kötőelem
    • Purhab, szilikon, stb.
    • Ajtó & ablak beépítéshez
    • Ajtó alkatrész
    • Ablak alkatrész
    • Kapu alkatrész
    • Okos kilincs, ajtózár
    • Egyéb termékek
  • Információk & Szállítás
  • Online ügyintézés
  • Nagykereskedelem
  • Blog
  • Zárbetét videók
  • Plusz szolgáltatások
  • Zárrendszer
  1. Gyakran ismételt kérdések
  1. Gyakran ismételt kérdések
  2. Rendelés

Rendelés

 

      1. Hogyan tudok rendelést leadni?

      2. Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?

      3. Garanciát hogyan érvényesíthetem?

      4. Honnan tudom, hogy a rendelésem leadásra került?

      5. Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?

      6. Panaszommal hová fordulhatok?

      7. Ki élhet az elállás lehetőségével?

      8. Személyesen tudok -e csomagot átvenni?

      9. Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?

     10. Hibás vagy nem a rendelt terméket kaptam…

     11. Hogyan törölhetem, mondhatom le a rendelésem?

     12. Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?

     13. Külföldről tudok rendelni?


1. Hogyan tudok rendelést leadni?

A rendelés nem kötött regisztrációhoz, de lehetőség van rá amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztrációt megteheti a regisztráció menüpontra kattintást követően. A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.

Vissza a lap tetejére

 


 

2. Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?

Minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat email-ben vagy telefonon.

Vissza a lap tetejére

 


 

3. Garanciát hogyan érvényesíthetem?

A forgalmazott termékekre minimálisan 1 év garanciát vállalunk, kivéve, ha termék leírásában jeleztük, hogy az adott termékre ettől hosszabb a vállalt garancia időtartama. A vásárlás időpontját az általunk kiállított számla igazolja, melyet minden esetben email-ben küldönk el a vásárlóink részére. Garanciálisnak vélt meghibásodás esetén jelezze azt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy felvehessük a kapcsolatot Önnel. Telefonon történő egyeztetést követően futárt küldünk a meghibásodott termékért mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk. A termék futártól történő átvételéről, a kibontásáról, a kipróbálásáról, szükség esetén a szétszedéséről digitális videofelvétel készül a későbbi esetleges vitás kérdések tisztázása végett. A cserélt vagy javított termék visszaszállításáról cégünk gondoskodik. Hibás teljesítés, vagy garanciális hiba esetén a termék el-, és visszaszállításának költségét cégünk vállalja. Abban az esetben, ha a bejelentett hiba nem garanciális jellegű vagy a Vásárlónak felróhatóan keletkezett, az el-, és visszaszállításának mindennemű költségét a vásárlót terheli..

Vissza a lap tetejére

 


 

4. Honnan tudom, hogy a rendelésem leadásra került?

A leadott megrendelések munkanapokon, munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelésekről automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni, a megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.

Vissza a lap tetejére

 


 

5. Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?

A forgalmazott termékek többsége saját, fennmaradó része pedig partnereink raktárában állandóan elérhető. Amennyiben rendelésének minden eleme saját raktárunkban rendelkezésre áll, akkor a termékek 2 munkanapon belül megérkeznek Önhöz. Ha a rendelésének, akár egyetlen eleme is a partnerünk raktárában érhető csak el, akkor a szállítás némileg hosszabb időt vesz igénybe. A kiküldött visszaigazoló e-mail minden esetben tartalmazza a kiszállítás várható időpontját.

Vissza a lap tetejére

 


 

6. Panaszommal hová fordulhatok?

https://1kulcs.hu/shop_help.php

Vissza a lap tetejére

 


 

7. Ki élhet az elállás lehetőségével?

https://1kulcs.hu/shop_help.php

Vissza a lap tetejére

 


 

8. Személyesen tudok -e csomagot átvenni?

A megrendelt termékeket személyesen átveheti a 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatti üzletünkben, az egykori autószalon helyén. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva

Vissza a lap tetejére


9. Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?

Amennyiben a leadott rendelése kapcsán bármilyen hiba lépett fel, (elírás, hibás mennyiség, nem megfelelő termék, stb.) kérjük azt elérhetőségünk bármelyikén jelezze felénk, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt.

Vissza a lap tetejére


10. Hibás vagy nem a rendelt terméket kaptam…

Minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt. Egyeztetést követően futárt küldünk a meghibásodott vagy tévesen küldött termékért, mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk.

Vissza a lap tetejére

 


 

11. Hogyan törölhetem, mondhatom le a rendelésem?

Amennyiben töröltetni szeretné a leadott rendelését a vásárló, kettő módon tudja megtenni, email-ben vagy telefonon. 

Vissza a lap tetejére

 


 

12. Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?

Amennyiben a leadott rendelésben több darab szerepel, mint a készletünk, kettő lehetőség állhat fent. A készleten lévő darabokat  elküldjön a rendelőnek és a többi darab, függőben marad, egészen addig, amíg be nem érkezik hozzánk. Vagy az egész rendelés akkor kerül kiküldésre, mikor minden darab beérkezik hozzánk. Minden esetben a vásárló feladata eldönteni, hogyan szeretné megkapni a megrendelt termékeket.

Vissza a lap tetejére

 


 

13. Külföldről tudok rendelni?

 Magánszemélyként nem lehet rendelést leadni.

Vissza a lap tetejére

 


 

Az alábbiakban néhány terméket láthat kínálatunkból

A kategória termékei áthelyezésre kerültek!
Kérem tekintse meg bal oldalon az új menürendszert.
Keresés típusa
Miben keressen
Ft
Ft
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • INGCO
Webzár KFT.
  • 4400 Nyíregyháza, Simai út 9.
  • +3620/255-2646
  • info@1kulcs.hu
  • facebook

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Kedvezmények
  • Kéziszerszám
  • Gép és tartozék
  • Szerszámtárolás
  • Műhelyberendezés
  • Munkavédelem
  • Munkaruházat
  • Csavar, kötőelem
  • Purhab, szilikon, stb.
  • Ajtó & ablak beépítéshez
  • Ajtó alkatrész
  • Ablak alkatrész
  • Kapu alkatrész
  • Okos kilincs, ajtózár
  • Egyéb termékek
  • Információk & Szállítás
  • Online ügyintézés
  • Nagykereskedelem
  • Blog
  • Zárbetét videók
  • Plusz szolgáltatások
  • Zárrendszer
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. A marketing cookie-kat a hirdetések személyre szabásához használjuk fel. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.