- Ajtó alkatrész
- Kilincs, rozetta
- Ablak alkatrész
- Kapu alkatrész
- Bútorzár
- Szerszám
- Csavarhúzó
- Csavarkulcs
- Kalapács, balta, véső
- Fogók, szorítók
- Mérőeszközök
- Vágó szerszámok
- Csiszoló, reszelő szerszámok
- Kőműves, burkoló szerszámok
- Ajtó-ablak beépítő eszközök
- Tűzőgép, kapocs
- Pneumatikus eszközök
- Hosszabbító
- Lámpa
- Rakományrögzítő
- Jelöléstechnika
- Szegecshúzó
- Villanyszerelő szerszámok
- Duguláselháritás
- Nagyító
- Bútorszállító
- Szerszámos táska, láda
- Ragasztópisztoly
- Szerszámkészlet
- Vorel + ITH
- Gép és tartozék
- Csavar, kötőelem
- Munkavédelem
- Purhab, szilikon, stb.
- Kulcstároló, pénzkazetta
- Parkolóőr
Rakományrögzítő
Rakományrögzítő heveder, Spanifer, Gurtni, valamely elnevezését már biztos, hogy mindenki hallotta. Szállításnál a fő szempont mindig az, hogy a rakomány épségben érkezzen meg sérülések nélkül. Erre a legjobban előkészülni úgy lehet, hogy a lehető legbiztosabban rögzítsük rakományunkat. A rakományrögzítő heveder (spanifer) erre a legalkalmasabb eszköz, mint azt a neve is feltárja előttünk. Többféle kombinációban kínáljuk a hossz és a teherbírás tekintetében. Ez a nagy szilárdságú rögzítőeszköz anyagát tekintve többrétegű műanyag (poliészter) szalagból készül.
Létezik egy- vagy kétrészes csomagolásban.
Az egyrészes (végteleníthető) változat egy szalagból áll, amelynek egyik végén a racsnis rögzítő található, a másik vége pedig üres, szabad, így a rakományon körbe húzva önmagába visszafűzve történik meg a végtelenítés, és a racsnizás után a rakomány rögzítése megtörtént.
A kétrészes változat két részből áll, egy hosszabb szalagból és egy rövidebb szalagból. A hosszabb szalag egyik végén egy kampó (horog) található, a másik vége pedig szabad. A rövidebb szalag egyik vége szintúgy egy horgot kapott, míg a másik vége kapta meg a racsnis rögzítő egységet. Így a két szalag kampós végét megakasztva a hosszú szalagot a rakományon átvéve, befűzve a rövidebb szalag racsnijába, racsnizással megtörténhet a rakomány rögzítése.
Mindkét verzió használható raktéren belül és raktéren kívül is. Egyaránt használják közúti, vasúti, vízi, vagy légi szállítás terén is.
Nyomatékosan felhívnám a figyelmét mindenkinek arra a tényre, hogy ez a termék járművek vontatására, daruzásra, emelésre, nem javallott. Ugyanis a szalag teherbírása kifeszített lapos állapotára értendő. Vontatásnál a kötés pontjain a szalag gyűrődik, és a gyűrődések pontjain nem várható el a szalagtól ugyanaz a teherbírás. Így a gyűrődésből keletkező szakadás (roncsolódás), károk keletkezése nem érvényesíthető az eladó felé.